شانس برندهشدن کیف پول ۱۰۰ میلیونی در کمپین مدرسهای تکنولایف

فروشگاه اینترنتی تکنولایف کمپین بزرگ «بازگشت به مدرسه» را از ۱۵ شهریور آغاز کرده است؛ کمپینی که علاوه بر تخفیفهای متنوع، با جایزهای ویژه یعنی یک کیف پر از پول به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان همراه خواهد بود.
به گزارش میربانکی، با نزدیکشدن به فصل مدارس، رقابت میان فروشگاههای آنلاین برای جلب مشتری شدت گرفته است. تکنولایف، یکی از بازیگران شناختهشده بازار تجارت الکترونیک ایران، امسال با کمپینی متفاوت پا به میدان گذاشته؛ ترکیبی از تخفیف، تنوع کالایی و جایزههای جذاب که میتواند تجربه خرید بازگشت به مدرسه را برای خانوادهها متمایز کند.
کمپین Back to School تکنولایف از ۱۵ شهریور آغاز شده و در جریان آن کاربران میتوانند ضمن خرید کالاهای مورد نیاز خود، شانس برندهشدن جوایز ارزنده را نیز داشته باشند. جایزه اصلی این رویداد، یک کیف پر از پول به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان است که بر اساس امتیازات خرید و به قید قرعه به یک برنده اهدا خواهد شد.
علاوه بر این جایزه بزرگ، جوایز متنوع دیگری نیز برای شرکتکنندگان در نظر گرفته شده تا تجربه خرید آنلاین برای مشتریان هیجانانگیزتر شود.
تکنولایف همزمان با آغاز این کمپین، از افزودهشدن دو دستهبندی تازه به سبد محصولات خود خبر داده است:
کتاب با بیش از ۱۰ هزار عنوان شامل کتابهای عمومی، کودک و نوجوان، درسی و کمکدرسی، زبانهای خارجی، مجلات و سالنامه.
لوازمالتحریر با مجموعهای کامل برای نیازهای روزمره دانشآموزان و دانشجویان.
به این ترتیب، تکنولایف علاوه بر محصولات دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و زیورآلات و سایر کالاها، اکنون طیف گستردهتری از نیازهای کاربران را پوشش میدهد.
مدیران این فروشگاه اینترنتی اعلام کردهاند که کمپین بازگشت به مدرسه، بخشی از استراتژی توسعه خدمات و پاسخگویی به نیازهای جامعتر مشتریان است. علاقهمندان میتوانند برای مشاهده جزئیات این کمپین و شرکت در قرعهکشی، به وبسایت تکنولایف مراجعه کنند.